W związku z dynamicznym rozwojem Zespołu, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Associate (M&A)
OPIS STANOWISKA
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w transakcjach fuzji i przejęć; udział w badaniach due diligence spółek będących przedmiotem transakcji; udział w procesach reorganizacyjnych spółek a także bieżącą obsługę korporacyjną klientów kancelarii, w tym: sporządzanie pism, umów, dokumentów, projektów opinii i memorandów; przygotowywanie analiz przepisów i orzecznictwa dotyczących prawa handlowego i cywilnego; współpracę z innymi praktykami zaangażowanymi w realizację projektów; sporządzanie dokumentacji na potrzeby postępowań rejestrowych.
Oferujemy:
- zatrudnienie w Kancelarii rozpoznawalnej na rynku,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w koleżeńskiej atmosferze, w dużym i zróżnicowanym pod względem specjalizacji zespole oraz interdyscyplinarnej współpracy z prawnikami z innych praktyk,
- możliwość wykorzystania wiedzy i doświadczeń przy wymagających projektach funduszy Private Equity, międzynarodowych korporacji oraz inwestorów prywatnych,
- atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny (w tym finansowanie szkoleń i studiów podyplomowych) oraz jasno sprecyzowaną ścieżkę awansu,
- wsparcie w zakresie budowania marki osobistej,
- Home Office i elastyczny czas pracy,
- taras i strefę relaksu,
- parking rowerowy z bogatym zapleczem,
- nowoczesne i zarazem butikowe biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy.
Potrzebne umiejętności i kompetencje:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- co najmniej status aplikanta II roku, mile widziane uprawnienia radcy prawnego/adwokata,
- 3-5 lat doświadczenia w doradztwie w transakcjach M&A – warunek konieczny,
- praktyczna wiedza z zakresu prawa spółek handlowych, a także prawa cywilnego oraz umiejętność praktycznego wykorzystania wiedzy,
- doświadczenie w pracy z klientem i identyfikacja jego potrzeb,
- doświadczenie w realizacji złożonych i długotrwałych projektów,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista i… dyskrecja,
- samodzielność, dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole.
Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie życiorysu wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja@ozogtomczykowski.pl lub klikając w poniższe okienko „APLIKUJ”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zanim prześlesz nam swoje CV zapoznaj się z informacjami zawartymi w dokumencie „RODO w Rekrutacji” dostępnym pod adresem: https://ozogtomczykowski.pl/kariera. Prosimy abyś przekazywał nam wyłącznie dane wskazane w punkcie 3 tego dokumentu. W przypadku, w którym przesłana aplikacja będzie zawierać dodatkowe dane, ich przetwarzanie przez Administratora tj. Kancelarię Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o., Tomczykowski i Wspólnicy Kancelarię Prawniczą spółkę komandytową oraz Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o. będzie oparte na Twojej zgodzie (tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych. Pamiętaj, iż wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdym momencie, co jednak pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.