Associate (M&A)

W związku z dynamicznym rozwojem Zespołu, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Associate (M&A)

OPIS STANOWISKA

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w transakcjach fuzji i przejęć; udział w badaniach due diligence spółek będących przedmiotem transakcji; udział w procesach reorganizacyjnych spółek a także bieżącą obsługę korporacyjną klientów kancelarii, w tym: sporządzanie pism, umów, dokumentów, projektów opinii i memorandów; przygotowywanie analiz przepisów i orzecznictwa dotyczących prawa handlowego i cywilnego; współpracę z innymi praktykami zaangażowanymi w realizację projektów; sporządzanie dokumentacji na potrzeby postępowań rejestrowych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w Kancelarii rozpoznawalnej na rynku,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w koleżeńskiej atmosferze, w dużym i zróżnicowanym pod względem specjalizacji zespole oraz interdyscyplinarnej współpracy z prawnikami z innych praktyk,
  • możliwość wykorzystania wiedzy i doświadczeń przy wymagających projektach funduszy Private Equity, międzynarodowych korporacji oraz inwestorów prywatnych,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny (w tym finansowanie szkoleń i studiów podyplomowych) oraz jasno sprecyzowaną ścieżkę awansu,
  • wsparcie w zakresie budowania marki osobistej,
  • Home Office i elastyczny czas pracy,
  • taras i strefę relaksu,
  • parking rowerowy z bogatym zapleczem,
  • nowoczesne i zarazem butikowe biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy.

Potrzebne umiejętności i kompetencje:

  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • co najmniej status aplikanta II roku, mile widziane uprawnienia radcy prawnego/adwokata,
  • 3-5 lat doświadczenia w doradztwie w transakcjach M&A – warunek konieczny,
  • praktyczna wiedza z zakresu prawa spółek handlowych, a także prawa cywilnego oraz umiejętność praktycznego wykorzystania wiedzy,
  • doświadczenie w pracy z klientem i identyfikacja jego potrzeb,
  • doświadczenie w realizacji złożonych i długotrwałych projektów,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista i… dyskrecja,
  • samodzielność, dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole.

Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie życiorysu wraz z listem motywacyjnym na adres:   rekrutacja@ozogtomczykowski.pl lub klikając w poniższe okienko „APLIKUJ”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Zanim prześlesz nam swoje CV zapoznaj się z informacjami zawartymi w dokumencie „RODO w Rekrutacji” dostępnym pod adresem: https://ozogtomczykowski.pl/kariera. Prosimy abyś przekazywał nam wyłącznie dane wskazane w punkcie 3 tego dokumentu. W przypadku, w którym przesłana aplikacja będzie zawierać dodatkowe dane, ich przetwarzanie przez Administratora tj. Kancelarię Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o., Tomczykowski i Wspólnicy Kancelarię Prawniczą spółkę komandytową oraz Ożóg Tomczykowski  Sp. z o.o. będzie oparte na Twojej zgodzie (tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych. Pamiętaj, iż wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdym momencie, co jednak pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.

Aplikuj

Skontaktuj się z nami

Małgorzata Wiśniewska

Dyrektor HR

Dyrektor HR

E: m.wisniewska@ozogtomczykowski.pl

T: 22 480 81 00

 

 

Nasza strona używa plików cookies.Proszę zezwolić na pliki cookie, klikając przycisk "Akceptuję" więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close